Friday, October 29, 2010

J.Card day ~ New camera




J.card day~ hari utk shopping tp aku kepenatan




Salam,

Hari ni 29 Oct 2010 yg hanya beberapa hari lg nk melangkah ke bulan NOV plak

Tiada apa yg menarik utk dikongsi di kala post ini

Melainkan keletihan J.Card day semalam plus syukur dapat rest pada rini sbb aku cuti...yehaaaa!!!!

So semalam xde pe yg menarik juga utk dikongsi sbb J.card day sales u know, conpirmla ramai manusia,gelagat, complain, drama dan pengalaman aku yg bekerja dr 8am-1.30am ( hu..hu..mampu gelak je) ...but enjoy

Good news utk diri aku sbb aku dh ada camera sendiri...punyerla lama aku pikir tp finally aku beli gak atas sbb aku pikir ia perlu sbb aku nih kaki jalan dan kaki enjoy punyer owg...

Sini ada a few picture aku ambik guna my new camera tu....just camera biasa tp puas sbb aku miliki gak antara menda yg aku nak...

: )


* Diambil dari dalam my bilik



















0 comment(s):