Monday, October 4, 2010

BukanKosong








Waa...best2x,kul 4pm dh balik, bukan selalu bole k...time2 masuk keje kul 7am je ye..

So masa yg ada ini d'manfaatkan ngn menambah sst kat blog, tambah lagi satu ruangan kat pages tu utk 'story pilihan'...so korang ada masa leh klick dan if suka singgahla baca story kat situ..saje aku link kan, mana tau crita itu menambat hati korang. Namun semua story mostly hasil karya owg lain...bukan karya aku ya, karya aku 2 je yg sgt xseberapa tu..

Lain2 bleh klick gak kat page tu...layanz...

Oh ya...rasanya aku xpenah cerita pn kat korang pasal hal blog aku nih, if ada pn sikit bangat...cerita hari2 asyik perihal diri aku je, hu..hu..cian bosan ya?...tambah2 lately plak duk crita hal cinta cintan aku tuh...lagi rr berbulu.

Sentuh hal blog aku nih, actually sebelum nih dh ada blog tp link lain rr,klau korang ingat @ pernah tertengok blog MATADIARIHARIKU...blog yg xseberapa tu terpaksa didelete linknya atas sbb xdpt dielakkan.

Motif blog nih dibuat atas sbb2 peribadi yg mungkin aku xleh kongsi kat sini di samping masalah error td. Blog nih sebenarnya mostly berkisar akan perihal diri aku,kisah cerita hidup aku atau kata nama lain merangkap diari aku lol...sesuai ngn tema blog nih ... Sebuah "DIARI" saya...

Lagi satu aku suka letak mcm2 kat blog aku nih specially gadget2,link2 dan accessories blog yg berguna utk aku dan korang, leh berhubung sikit gamaknya kan sambil meninggalkan komen.

Namun satu menda yg aku rasa korang xpueh hati sbb xde kat blog aku nih iaitu picture ngn profail aku,nama aku,umur n semua..1st sekali maaf aku ucapkan awal2...aku terpaksa wat mcm nih atas hal2 tertentu dan utk menggelakkan masalah..namun korang still leh kenal aku as flyz...tp jika korang still nk kenal lebih dlm gak(if la)..buzz je kat ym tu...hu..hu.

Accessories lain spt pages gak diwujudkan utk sharing pelbagai menda ngn korang akan hal minat aku, spt yg aku cakap atas tu..semua yg aku letak kat pages korang bleh klick if korang suka...if xsuka xyahlah klick...

Dua karya aku yg aku link kan kat sini pn ada...both adalah ciptaan dan penulisan aku sendiri ngn adaptasi tersendiri..if suka klick je then boleh baca serta bg komen k...

Yang lain plak adalah Ym, formspring serta chat@box yg korang leh komen or crita or nk tegur2 aku.Semua komen@ teguran yg positiv dan negativ aku terima ngn hati yg terbuka.

Utk link Blogger(s) dan link(s) adalah listing bloggers dan linknya yg aku rasa best n suka...segala update2 dr diaowg InsyaAllah aku baca...any info,story mahupun ilmu dr diaowg tu aku hargai bangat...namun sharing dr diaowg serba sedikit menceriakan hidup aku apatah lagi ada gak rr bg pengajaran kat aku. Tak perlu aku mention bloggers mana tp mostly yg aku save links nya tu adalah blogger-blogger yg aku suka ikuti...

Then tak lupa gak, thanks utk 21 follower yg sudi follow aku...walau follower cuma sekakang kera namun aku tetap hargai diaowg sbb sudi gak gi follow blog xseberapa aku nih yg kadang2 termerapu dan biasa2 aje. Plus thanks juga utk 8 owg yg sudi follow kat 2 karya xseberapa aku tu ...walau story tu biasa aje namun korang tetap follow...me kasih ya...

He...he...serasa panjang giler typepan aku rini...kalau tak sejengkal katak je...namun saje je sementara ada masa dan ketika ini aku menceritakan perihal blog aku nih...if sape nk baca lol...xnk xpe...its ok...xrugi pe2...

Utk semua thanks tau sbb sudi gak singgah kat blog sederhana aku (BukanKosong) ni samaada 'follow', singgah minggah,tersinggah dan terklick or search tu...me kasih k...actually nih diari aku..aku suka bangat mencoret kat sini dan menstory mory kat sini..korang gak jgn malu2 rr tegur aku kat ym,formspring dan chat@box...walau aku tau pengunjung xramai sbb blog aku nih agak muda dan tak sepopular yg lain namun if korang terdatang tu pe salahnya tegur dan dun wurry aku pasti singgah minggah blog korang dan berbesar hati follow korangya blog lak...sharing is caring ya...ha..ha...

Ok setakat ni dulu kot..pe2 hal thanks n jgn lupa tegur...


*Psst!!! aku jumpa ngn buah hati skrg ni pn kat sini...he..he...





0 comment(s):