Tuesday, October 12, 2010

Hei mr Happy...







Serius aku xtau nak cakap pe?...perasaan serius xapy...aku sendiri kurang pasti nape, serius skrg aku nk cuti je...thank god lusa aku cuti 2 ari, serius aku mahu tenangkan diri minda semua..berkecamuk jiwa...



Y huh asyik xbetul je mood nih? ke sbb aku layan sgt mood merapu aku nih@ mmg jiwa mmg tak tenang since byk menda berlaku lately...umah pn sunyi...serius sunyi...

Apa nak buat ekk? korang ada idea? aku malas doh nk layan emo sedih beboring nih...si dia lak jauh...klau x serius dia yg kena layan jiwa berkecamuk aku nih...kih..kih...

Jab agi nk gi keje..liat aje mood nih, busan pn ada,malas xyah cakap la..malas nk berdepan ngn manusia2 kat tmpat keje...hurrrmmm....

Wei MR HAPPY mana ko ilang? meh c,ni bg aku semangat sikit.....



0 comment(s):