Friday, November 9, 2012

88





hari tu balik kg kerana kenduri kahwin adik aku

masa singgah kedai runcit area rumah kg, ternampak chewing gam nih

nolstagia sungguh



terus beli tanpa fikir panjang

RM0.20 dah sekarang serta rasa dah tak ' ummph ' seperti sebelumnya

shape pun makin kecil

serta merta sebak teringat zaman kanak-kanak yg setiap harinya adalah ' kebahagiaan '




6 comment(s):

smbotak said...

dulu aku pernah jalan kaki dekat 1km berbekalkan 20sen semata-mata nak beli `kebahagiaan' ni. balik rumah terus kunyah dengan penuh kegembiraan.

D i n said...

sedap ni walaupun dah lama rasa ttp sama :D

W. Hidney said...

selalu makan gula2 getah ni dah letak kat rambut adik perempuan. bukan sekali, tapi berkali2 sampai mak akan pantau gula2 ni dalam beg sekolah hahaha

bukankosong said...

@smbotak haha, kebahagiaan ye

bukankosong said...

@D i n dulu ye sedap, skrg sedikit kureng

bukankosong said...

@W. Hidney gila jahat ko, dahla susah nak buang bila lekat kat rambut