Tuesday, November 27, 2012

politik



politik aku tak suka

serius smpai ke hari ni, lagu tu la

tgk berita TV3 pun dah tunjuk kelemahan



9 comment(s):

Lelaki Ini said...

suka politik!

iKhRam said...

dulu tak juga suka.. tp bila memikirkan negara ni kita yang punya.. kene amik tau jugak..

pilihan ada di tgn kita..

skulluv said...

aku sekadar mengambil tahu sahaja tetapi tidak berdasarkan satu sumber.

:)

the malay male said...

dah malas nak tgk berita

bukankosong said...

@Lelaki Ini bagus rr, tgk owg gak la

bukankosong said...

@iKhRam benar tu, aku senyap2 je ambik tau

bukankosong said...

@skulluv itu yg terbaik, dua2 akhbar dan channel belek ye

bukankosong said...

@the malay male kena rajin gak, just skip the politik

#thelagidanlagi said...

lumrah yg x de arah.

pakat2 nak tuntut2 hak.
sorang x mau tunai hak.

nabi saw ajar tunai hak.
sahabt2 ranhum faham benda nie.

:D