Saturday, September 17, 2011

lagu klasik

Kadang minat manusia nih subjektif,bukan perihal cinta dan paras rupa je.Minat kat sini adalah minat dia kat sesuatu yg dia obses la kot atau sbg hobi.

Macam minat karoake tu,tgk wyg,baca novel, kumpul menan, tgk cd blue (opsss!!), minat berblog,berFB dan sebagainya.

Tak lupa juga minat kat lagu-lagu yg katanya penghibur duniawi nih, adanya lagu tu owg kata leh releasekan stress, tenangkan diri dan tak lupa juga as a karier (buat duit ngn lagu cam Tok Iti ye).

Bertapa subjektifnya bab minat nih, aku ada sorang member(nak cerita sikit,tak mau rr habaq nama) yg minatnya kat lagu bole tahan gak, aku pun layan lagu2 gak specially lagu Tok Iti tu atau apa lagu2 yg sedap didengar kat telinga aku.

Cuma yg aku nak terjun bangunannya, bila dapat tau member aku minat lagu mcm nih!Ko bayangkan dalam ketenya pasang lagu mcm nih. Tak seteres kami yg modern nih dgr(walau asal dr kg je).Ha..ha..



Lagu klasik beb dia minat! Teringin aku nak kelar leher bila mengetahuinya. Muka dah hensem dah, kegilaan ramai dh, macho gak rr...tp sekaliiiiiii...

Apapun apa hak kita nak pertikaikan, dh minat dia kan.Mcm aku minat lagu Tok Iti tuh...boleh tahan gak pedas si malaun kat luar sana tu bagi aku.

Hu..hu..mcm2 ye, tepuk dada dan tanya selera!

7 comment(s):

::FAIZ FARISH:: said...

tak salah minat lagu klasik, ada member aku mat moto minat lagu dangdut amelina....

eman said...

haha...macam2 kn manusia... mang kite semua len org len minat... oke gak kalo sume minat benda yg sama cm boring gak...so bro enjoy la dgr lagu2 klasik uh... not bad wat..hehe

CintaZulaikha said...

suka giler lagu klasik, lebey2 lagi lagu keroncong...mmg akak ni antu keroncong r..biarpon ada yg mengata,

" brapa umor ko ek?

tp ada aku kesah...huahhahha

Joey said...

aku minat lagu etnik kreatif. series.


p/s tgh layan lagu dola re dola dari filem devdas.

W. Hidney said...

i pun minat lagu2 klasik. tak ada masalah... idup jer sampai sekarang hahaha

bukankosong said...

Faiz: dangdut tu aku leh trima agi beb, ni klasik, tak masuk dek telinga aku :p

eman: tak mau, buat aku emo je. Ha..ha..

Ika: ya ya ..sila minat :p

bukankosong said...

Joey: etnik kreativ aku bole layan je, nak2 Tok Iti yg bwk

Hidney: amboiii...oren aku dgr statement tu :p