Tuesday, November 15, 2011

bermuka-muka


Dosa yang paling keji terhadap kawan-kawan kita bukanlah kerana membenci mereka, tetapi kerana kita bermuka-muka dengan mereka.








*Ada satu muka cukupla...tak perlu bermuka-muka. Muka yg ada nih pun dah jambu :P

6 comment(s):

CintaZulaikha said...

hahhha...tacing giler..sapa aja la yg bermuka2 tuh

encikReza said...

nasib la aku ada mukaBuku jer..

crescent said...

ahaha...kalo bermuka sebab nak jaga hati diaorg macam mana???

Asrul "iLham" Sany said...

i'm friendless...

::FAIZ FARISH:: said...

Bermuka-muka dgn kawan adalah sesuatu yg menyakitkan...

bukankosong said...

ika: just copy paste, buat renungan suma!

reza: ele...ye ke? :p

crescent: berpada2 ye, kan hilang kwn nnti atau kita plak yg sakit hati

Asrul: xpe, ko ada aku, aku kan kwn ko, muahahhaha

Faiz: besela tuuu