Wednesday, November 2, 2011

malas


Malas aku utk memikirkan perkara yg complicated

nnti serabut






*kadang hal keje buat kita rasa rimas

dengan line internet lg yg tak menentu, LEMBAB mcm tutttttt!!!


10 comment(s):

keroro gouro said...

sabo je lah..huhu

Zamri A. said...

Sabar sabariah.... :)

Asrul "iLham" Sany said...

fikir pasal $$$ yg akan dapat masa ujung bulan...

mesti akan ;-) luas2

hahaha

got bored without works. miss being a workaholic bitch

T_T

crescent said...

gie makan ding dang...hahaha...tenang kan hati dan fikiran...abislah nie bulan ding dang kat blog...

Joey said...

eh masih kerja di jusco itu kah?

apsal wifi jusco x bleh dpt internet eh?

::FAIZ FARISH:: said...

take care

bukankosong said...

kerero: sgt sabo nih...xpe berbaloi

Zamri: gamaknya gitulah ye :P

Asrul: xdelah smpai mcm tu, as long u suka ngn keje u, itu dh ok

bukankosong said...

Crescent: yess! Ding dang

Joey: yala, bila masa plak aku berhenti?Wifi tu sblm nih cam probs...skrg dh ok dah

Faiz: TQ

syabab said...

jgn dipikirkan sgt benda yg stressful n complikated tuu... kalo kene gak pikir cube jadikan benda uh sesuatu yg tidak memberatkan kepala... mcm cth memikirkan pening kepala nk wat jadual tugasan.. tp convertkn pemikiran uh dengan wat ngn tenang mcm dengar lagu yg bro suka ka atleast ati tenang..hihih

Joey said...

bkn apa, semalam aku cuba terai wifi jusco arena tu. hampeh x bleh connect even bukak google skalipun.

nasib baskin robbin punya wifi dapat tangkap :)