Wednesday, November 9, 2011

keje,keje dan keje


Beberapa hari nih, dunia hanya 'tempat keje je'

Raya lagila xde feel, serius cakap!

Pejam mata bangun hanya tahu untuk ke tempat keje dan bergelumang ngn itu dan ini

Adakala penat,busan,tertekan,frust,marah dan puas! ( As long ini aku suka, i think ok )

Aku sangat penat, kaki lenguh, otak lesu tp puas!

Dalam duk sibuk tu, rindu 'dia', aiskrim,wayang,karoake, dan apa shj yg bole buat aku tak pk akan hal keje untuk beberapa lama yg mungkin...



*Haha...ini semua yg terbaik, utk skrg,masa depan dan yg telah lepas.Peace no war!


7 comment(s):

encikReza said...

patot la xreply msg raya...

syabab said...

samelah kita.. syabab lak bz stdy xdan merase....huhu

::FAIZ FARISH:: said...

takpe, nanti byk duit, blh pg bercuti

NAZRUL AZAT said...

kesian dia :-(

crescent said...

hahaha...sian ko...samelah dengan aku...keje keje keje...

lagipon lagu jusco kan ade cakap...

siang atau malam...tidak dihiraukan...hahaha...

Ri said...

keja camtu la.. :)
buat yg terbaik, moga berkat rezki- aamiin

KizZ said...

Ala takpe,ok la tu..Keje dapat duit..Kiz yang tengah belajar ni?Bukan dapat duit,keluar duit ada la..huaaa...tensen-tensen jugak..