Saturday, June 16, 2012

habit


habit luar biasa kucing kucing & hamster aku setakat ini adalah

kucing : nak makan kena berteman, takde teman tak nak makan ( giler kami dibuatnya )

hamster: tengah tengah malam buta buat bising gigit tiang sangkarnya, bunyi bising yg amat sehingga menggangu tidur kami. Dan macam biasa siang hari mereka lena ngn jayanya ( malam aje buat bising )

terbaikkkkkk!!!



* korang jgn smpai aku jual korang balik  



4 comment(s):

Asrul "iLham" Sany said...

brad + tom nak bini tuuu...

ariffin mutalib said...

kucing ni terbaik seyhhh...pakai bra..taw la banyak sangat payudaranya

bukankosong said...

@Asrul "iLham" Sany kena carikan bini nih

:p

bukankosong said...

@ariffin mutalib tu rr, chumil, mentang2 payudara bykk, suma tutup