Monday, June 11, 2012

pondok pondok


spt gambar yg di atas, aku mmg tak berminat akan bakal tibanya pilihanraya nnti, cuma simbolik je yg unik bg aku ( aku mintak berlangsung ngn aman dah! )

btw adik aku dah start sibuk nak bertunang segala, ramai yg dah mula tau

mcm biasa ye aku jugak yg kena tempias, mana2 abg yg kalau ada adiknya yg ambik langkah awal dulu dr dia, abgnya jugak yg akan jd bualan dan pertanyaan   ' bila lagi abg nya tu?'

ko ingat KAHWIN mcm main pondok pondok?!

7 comment(s):

khaifaiz said...

haha... bersabar je la...

sYukCurz said...

hehee.. nasib badan la..

Asrul "iLham" Sany said...

agak2nya saya dah kahwin ke?

:D

Kufazuke said...

http://thekufazukeshow.blogspot.com/2012/06/bukan-kosong-another-comrade-detected.html

wink wink!!

Muhamad Zaki Zafir said...

calon dh ada?

bukankosong said...

khaifaiz: sabarla nihhh

syuk: tu rr, nasib badan

asrul: belum! hoho

kusyah: me kasih la ye promo

zaki: xde! hahaha

msnizammzahri said...

natural ke org cat tu..

naseb xda daun warna biru.. ehe