Sunday, June 3, 2012

masak atau mkn kat luar?



selaku owg bujang, kt KL nih rasanya duit dihabiskan byk kat makanan

sbb tak masakkan? Lainla ko mmg diberi bakat untuk memasak atau mempunyai kwn yg pandai memasak ( share2 beli bahan masak )

atau telah pun berkahwin ( xpe sy muda lagi, hoho )

tp dengan makan kat kedai duit byk dihabiskan kat situ



habis untuk mknan xpe actually, btw perut ko gak kan?

cuma kena hati2, kena pandai pilih harga dan kedai yg sesuai

silap pilih kedai mungkin keracunan gak, sbb ada kedai cikai punyer kebersihan

tgk kwn aku masuk wad gara2 makan kat luar yg mungkin pinggannya kena air kencing tikus

minta dijauhkan ye  



5 comment(s):

Azam Shah said...

untonglahhhhhh pandai masak :)

CintaZulaikha said...

wahhh, resepi org dah kawen...

kaizenDaGreat said...

setakat nak isi perut sendiri, belajar2 masak... hehehe

Asrul "iLham" Sany said...

Bawak la bekal....jimat... Muahaha

bukankosong said...

tu rr geng, kena rr blajar memasak

jimat jimat

tp gua lg untung, ada housemate yg ada bakat chef :p