Thursday, June 14, 2012

statement owg tak minat bola





"korang main bola, macam sperma kejar ovum tau." 

"Main bola ni macam orang bengap. Kejar 1 benda. Ramai-ramai pulak tu." 



10 comment(s):

Syakir Rahman said...

aku x minat bola...tp x pernah la plak terlintas nk ckp ayat2 mcm ni... ni bukan x minat bola ni, ni benci bola trus...ngahahaha

Asrul "iLham" Sany said...

saya minat bebola daging ngan sosej... ada kaitan tk?

Irwan Syah@ Wak said...

antara statement yg menarik juga .....hahaha....

iKhRam said...

saya tambah satu lagi..

" apa nak buat.. kan bola tu bulat.."

bila saya ckap jer mcm ni.. saya boleh nampak kawan2 yg fanatik bola pandang dengan jelingan maut..

bukankosong said...

@Syakir Rahman mmg rrr, ni benci terus nihhh, hahaha

bukankosong said...

@Asrul "iLham" Sany xde kaitan, tp sedap di makan xpe, kih..kih..

bukankosong said...

@Irwan Syah@ Wak menarik sgtlah tuh, hoho

bukankosong said...

@iKhRam pompuan slalunya bg ayat nih, xpe bg chance kat mereka, lgpun ngh musim nih

dee said...

aku plak, kalau dorang2 ni menjerit lagi memang aku shortcircuit senyap2 la. isk

bukankosong said...

@dee
haha