Friday, June 8, 2012

jgn buat org lain salah paham


bertudung is WAJIB

tp ada yg kata ' ala kalau bertudung pun kalau niat tak baik, buat jahat, tak guna gak! '


menutup aurat adalah mesti, mesti follow walau siapa pun kamu yg bergelar Islam

usah dilafazkan dengan excuse yg berjela yg boleh menyebabkan org lain salah paham

hukum is hukum, wajib diikut



jika tak rela baik diam!

sendiri buat sendiri tanggung, begitu gak mereka yg bertudung tp melakukan dosa

aku pantang ngn pompuan pompuan seksi yg suka komen2 membandingkan mcm mereka tu betul sgt!

kononnya asal niat tu baik atau ikhlas tp pakai seksi tak tutup aurat xpe!


kdg niat tak menghalalkan cara ye!









5 comment(s):

eddy syrol said...

setuju..niat tidak menghalalkan cara... itu bahaya

whitecappuccino said...

setuju..tak payah komen lebih2 kalau tak pakai..diam2 dah..

CintaZulaikha said...

hahhahha, paham2 sudah kan.

Asrul "iLham" Sany said...

saya suka tgk buah dada n punggung Scarlett Johansson....

err... ada kaitan ke?

Mr Iqbal Abdullah said...

niat hanya kita dengan tuhan.. kalau tak kena cara, jelas2 dah salah