Tuesday, June 19, 2012

ngelat


aku selalu ambik positif utk benda yg owg lain suka ambik kesempatan ke atas aku tu
( bukan poyo ye, hakikat )

tak pe2 aku bule blajar banyak ilmu dari menda yg ko cuba ngelat tuh



* sabar sabar


14 comment(s):

i'm shin... i'm inesen said...

dulu masa kekecik.. sanggup begado sampai nanges kalo ada member yg maen ngelat.. x suka

Cinta Misteri said...

Biasalah tu...btul ckp u, kita buat je apa yg org tknk buat. Tp jgn anggap kita ni wastebin. Dr pengelatan org lain tu akn menggarap kebijaksanaan kita.

Asrul "iLham" Sany said...

saya bukan kedekut! Saya jimat!

khaifaiz said...

sabar2.. aku pun terkena ni...

KorN said...

dlu kalo wat esaimen group, mmbe aku saloo ngelat... grrr... bengan jer...

Gen2Merah said...

hehe.. sabo je laa

bukankosong said...

@i'm shin... i'm inesen ya rr, mana pueh hati mcm tu

bukankosong said...

@Cinta Misteri a ah ,benar sama sekali, positive aje

bukankosong said...

@Asrul "iLham" Sany xdee kaitan ye, haha

bukankosong said...

@khaifaiz sama rr, maleh nk pk sgt, yg penting keje settle

bukankosong said...

@KorN

tp markah nak share ye... ceh!

bukankosong said...

@Gen2Merah
terlebih sabar kdg2

whitecappuccino said...

selalu think positive..ada lah masa kita pulak kan?

bukankosong said...

@whitecappuccinoa ah , positive aje utk masa hadapan