Wednesday, June 13, 2012

selagi tidak rosak


aku rasa aku tak macam org lain ( yala kot? )

suma kepunyaan aku ada sepasang je, mostlyla tak termasuk baju & seluar & underwear

specially kasut & jam, 2 menda alah nih aku takkan tukar selagi tak rosak atau pecah atau hilang


gitu gamaknya perangai aku, berjimat katanya

lagipun itu kehendak tp bukan keperluan

namun ada yg kata aku kedekut ( ala sesekali katanya.... )

actually bukan begitu, cuma berjimat dan menyimpan untuk keperluan yg lagi penting

ya dak?!





6 comment(s):

Asrul "iLham" Sany said...

ceh ~

bukankosong said...

opss! hehehe

CintaZulaikha said...

tak salah kot berjimat...

bukankosong said...

mmg xsalah, dpt pahala agi :P

Gen2Merah said...

ya betul... kita orang lelaki bukannya macam perempuan... dorang beg tangan dan kasut je dah berpuluh2 dalam almari.. org lelaki ni simple je... tak perlu la nak membazir macam2... janji ada kan..

bak kata ustaz Azhar Idrus, lelaki/suami tugasnya adalah untuk menyimpan duit. manakala perempuan tugasnya utk berbelanja dan menghabiskan duit lelaki.. ehehehe.. tu sebab kita d jadikan berpasangan utk saling melengkapi

bukankosong said...

setuju setuju beb! membazir amalan syaitannn

sbb tu kewangan kita yg perlu jaga