Sunday, July 4, 2010

The Kerate Kid


Oit...aku baru je pulang dr tgk wyg...

"The Kerate Kid"

Pilih pn sbb terpilih aje, asal nk tgk crita Frozen, tapi xsempat then penjual ticket tu suruh aku choose crita Kerate Kid nih aje, ada 1 seat kosong agi tinggal...so ambik aje..

Well...the movie is so cool, dari 5 bintang aku bagi 5 gak...sbb best rrr...

Jalan crita yg menarik ngn para pelakonnya bersungguh2 menjayakan watak masing2.

Terkesan ngn lakonan mereka...sarat ngn pengajaran ok..sedih2 pn ada..

Emosi cerita d'adun ngn baik sekali..

Benci tetiba ngn budak watak jahat tu ngn tok guru nyer sekali...so kejam..

Satu aku takleh lupa ngn kata2 Jacky Chan dalam crita nih: Kadang2 kehidupan boleh membuat kita gagal, namun kita tetap boleh pilih sama ada mahu terus gagal @ mahu bangkit..

Kata2 ini membuat aku bersemangat meneruskan kehidupan yg mencabar ini..

Ha..ha..

What a great movie..

Xsia-sia gi layan muvie tika keburingan menerpa..

0 comment(s):