Monday, July 19, 2010

Tergendala





Selamat pagi...kita berkumandang agi...he..he..apy kah anda pagi ini?apy?...bgs rr...if ada yg sedih2 tu...jgn d'pikir sgt, nnti melarat teruk jadi giler..xbgs xbgs..

Ok rr...rini aku keje ptg..so bgn lmbat rr,9.30am br bgn..jeng2 teruk bebenor anak teruna ini..pedulik pe..asal bahagia dh..

Actually umah br aku nih sunyi bebenor...housemate aku keje..sbb kami tinggal berdua maka if dia xde sunyi rr..aku lak suka je lepak kat bilik layan on9...jrg lepak ruang tamu..

Hu...hu...xpe2 yg penting aman aje, xmcm dulu...bising semacam aje...maklum rr ramaikan..actually if busan2 pn selain on9 byk je menda2 aku leh wat antaranya baca novel...ada 3 bijik novel nih...haram xsentuh agi, 2 pinjam dan 1 agi ada owg bg...

Lepas tu plak gatal2 gi pinjam ngn mmber novel omputeh br...gara2 terminat series TWILIGHT vampire tuh..so pinjamlah BREAKING DAWN sequel story vampire edward n bella tuh...pn baru bc muka surat depan aje...adeh...suma nk ikut mood actually...busan tul...hu..hu...

Then ada agi nih...baju yg direndam lum basuh agi...aduiiiya!!!teruk bebenor...xsempat ok...hu..hu..

0 comment(s):