Saturday, July 10, 2010

Sikap pelik anda





Serius aku nak share isu nih malam nih..

Lantak rr korang nak kata pe..

Aku tarak peduli..

and i think korang pn sama terkena menda yg bakal aku listkan nnti

So, korang rasa apa yg pelik ada pada korang? specially sikap@tabiat rr..

Share c,kit..

Aku?

1.) Kaki on9,asal balik umah je on9.Mesti!!!kalau x xleh tidur

2.) Suka berimiginasi,cth time naik moto,ngh berak,sblm nk tidur..khayal story mory yg aku create sendiri

3.) Suka sbb sebut 'so' bila sembang, susah nk buang tabiat nih, conpirm xleh sembang full malay lah

4.) Barang sape sebut nama aku, xkirala jarak ko jauh asal satu bilik rrr...conpirm aku dgr...conpirm!!!

5.) Suka karoake padahal suara hampeh

6.) Kadang2 suka kuar shopping & tgk wyg sorang2..

7.) Xsuka dgr lagu lama, suma lagu2 lama era 60an,70an,80an,90an aku xsuka...just suka lagu masa kini

8.) Xsuka tgk crita P.ramlee & crita2 lama yg mana pelakonnya pakai seluar lebar bawah@zaman pop yeh2 tu..

9.) Xsuka lagu black matel

10.) Xminat filem melayu...maaf apa2 genre pn...just xminat bukan anti

11.) Senang jatuh cinta ngn owg..habisla..

*Maaf ya ini aje yg terpikir...so kalau ada lg tu nnti aku bgtau k...entry nih just suka2 aje...so sape2 yg nak komen n share sikap pelik@tabiat@brg2@ape2 je yg pelik, sila-silakan..


2 comment(s):

Fauzzan Helmy Anuar said...

Dalam 11 bende yang dah dilistkan ni, boleh kata 80% lah ada persamaan nih. Cam ne tu... Hahahahaha
=D

bukankosong said...

ekk..he..he..bgs2..