Saturday, July 3, 2010

Malam bermalas-malasan


Serius bemalas-malasan malam ini..tadi pah balik keje, aku on9 then tertidur...kul 12am baru bgn ...aduss...

Tadi time keje...penat berdiri aje sbb rini kena helper cashier ok..penat,yala arini ada j.card fiesta yg mcm biasa xramai owg tuh,cian kat store aku kan?...walau tolong diowg release dalam 3 jam je...wat kaki aku menggeletar aje...ha..ha...cam ana cashier tu yer dapat menanggung menda nih ari2...musti kdg2 burin n penat gilaksss...





So ni baru pah sembayang...tadi dah rendam baju...then nak lipat2 baju bersih plak...mak aih...detail tul gitau kat c,ni ya...hu..hu..

Esok plak nak gi umah lama nak gi ambik seterika,ambik aje aku nyer tuh,xdenyer nak beli baru,mampus rr suma menda kat umah lama tuh aku sponsor,ha..ha.. then nampak gaya kene beli cerek letrik lak sbb kat umah nih xde plak..nak masak air cam susah...

So kesimpulan, wat keje malam ini adalah tahap bermalas-malasan aje.Ha..ha..

2 comment(s):

Sofi Zainuddin said...

tyme nih sofi ngah ber-movie marathon mwahahaha

jgn jelez

bukankosong said...

lol...bestnyer...lama gilaks aku xtengok movie...hurrrmm