Monday, July 5, 2010

Rasa




Rasa pelik je if aku xmencoret sst kat sini malam nih..

Nih dah kat kul 1am..aku xtdur agi

Padahal esok pg kena bgn awal...semestinya 6am sbb aku opening store esok, plus kena prepare upgrading test nyer tempat

Pgnya kul 9am pahtu...aku kena gi wat survey ok kat care4...oh suka2...lama xwat survey mcm nih...hu..hu..

Pakai bj biasa aje...so no rush 2morrow..

Malam nih aku baca sikit2 as preparation my upgrading..actually langsung tarak taruh harapan sbb aku kan baru lepas naik gred,katanya...namun usaha pe yg patut plus tambah pengetahuan as a Trainer.Hu..hu..

Nih baru aje balik dari makan2 kat kedai mamak...asalnya turun nak beli burger je sbb dh lapar, huish gara2 kedai burger kat bwh tutup so terlajak ke kedai mamak lalu ajak mmber mkn2...adui ya...gemuk rr gini...dh rr ramai kata aku makin berisi...aduss..

Actually tang perut dah naik dh...mencik gilaksss...

So ingat malam2 mahu stop mkn...tapi lain plak jadinya...actually mahu ajar perut,mlm2 jgn mkn...still dlm proses cuba2 nih...then kena mkn before 6pm..

Diet rr tu kot...hu..hu..bersenam ke main jrg...adusss...teruk bebenor..hu..hu..

Orait rr suma...rasanya mahu beradu sbb 2morrow mahu bangkit awal spt yg d'bgtau td..

Apepun idup mesti ceria k..jgn sedih2...awet muda aje jika appy...ahaks...


0 comment(s):