Wednesday, December 19, 2012

buta IT


aku ingat lagi masa kat kg dulu

masa muda-muda dulu

masa zaman kanak-kanak darjah 6 dulu



aku sangat takut dengan komputer

takut untuk tekan, takut untuk handle

dalam bahasa yg mudah, buta IT

sbb tu lambat aku cekap bab bab komputer

masa matrikulasi rasanya aku mahir, tu pun sbb ada subjek komputer



sbb tulah aku lambat bab bab benda baru nih

oh mai!


15 comment(s):

Khai faiz said...

Dulu aku menggigil depan komputer..

Ym.Bundle said...

sampai sekarang pon aku masih buta IT..

Wadi AR said...

bundle dan dan je buta it. lululu

Jurutera & Kalkulator said...

Aku sekarang mngambil pendekatan cari housemate fakulti IT.Mudah semuanya.Banyak benda aku belajar :)

dee said...

abang aku kata, kau tekan je pape. rosak nanti abang setelkan.
pffttt!

Encik H said...

aku pun sama jugak kot..masa first year degree baru belajar pasal komputer..siap amik kelas microsoft words, excel, powerpoint dll..menaip pun tekan seketul2 kat keyboard..hahaha

tapi mungkin sebab minat kot, makin lama makin banyak yg aku belajar..bukak pasang komputer semua2..nak kata hebat sangat tu tidak, cuma dah tak berapa buta IT..kehkeh

ekabukanmakcikkau. said...

ok lagi tu daripada aku sampan pon tak pernah naik sobs sobs

Rapunzeel Cikilolo said...

aku pun macam kau. kena psiko kalo tekan macam-macam nanti rosak...

bukankosong said...

@Khai faiz berpeluh sekali mcm aku

bukankosong said...

@Ym.Bundle haha, buta IT tp pandai buat blog, cam mana tuh?

bukankosong said...

@Wadi AR tulah, ada blog tuh

bukankosong said...

@dee seronokla kalau mcm tuh

bukankosong said...

@Encik H samala, blajar plahan2...kira okla ilmu yg ada nih

bukankosong said...

@ekabukanmakcikkau. serius? ala..skrg pusat peranginan ada yg buat smpan as a jln2

bukankosong said...

@Rapunzeel Cikilolo xdenyer rosak ye, melainkan pakai tukul tekan