Wednesday, December 12, 2012

Pet store


Bila dah ada pet nih

Setiap kali kuar mesti nk singgah pet store

Serius obses!



Tp sedih bila masuk nk bli pet nengok kucing tak cukup mkn, kotor

Hamster tak terurus

Burung merpati yg bulu putih pun jd hitam



Ni lah owner yg nk bukak buss pet tp tak reti nk jaga haiwan ksygn

Puuih!

Rasa nk rompak kedai tu dan bwk lari suma haiwan haiwan tu je

9 comment(s):

Wadi AR said...

depa tak sempat nak jaga kot

aimi adilah said...

beli2.. pas 2 bg aku 1 =)

Encik H said...

aku suka tengok tikus/hamster yg ko guna kat header tu..macam comel pulak..heheh

bobiedanbad said...

Yup sangat kasihan

bukankosong said...

@Wadi AR so jgn bukak kedai kalau xsempat, buat nanya haiwan je

bukankosong said...

@aimi adilah nak beli pun tak mau kalau haiwan tak terjaga

bukankosong said...

@Encik H ada owg tulun buatkan

hoho

bukankosong said...

@bobiedanbad tulah

#thelagidanlagi said...

kau memang seorang prihatin. :D