Thursday, December 20, 2012

tongkat moto



mungkin ramai yg stop berblog sebab ' no idea '

ramai yg ingin buat isu yg semua owg mau baca, isu berat-berat cthnya

cinta,politik, entertainment, game, bola



oh aku tak berapa reti itu semua, ilmu pun tak seberapa

maka lama dulu dah, aku ambik keputusan letak atau catat kat sini isu ringan-ringan je

cth ' tongkat moto '



tongkat moto boleh jadi isu ko tau

haha


12 comment(s):

Päk Läng said...

EX5 hang dah kasi tukar pakai tongkat RXZ tak?

Rapunzeel Cikilolo said...

huhuhu. tongkat motor yang tak angkat masa jalan tu?

Payeh Kuced said...

tongkat moto? ni kalau masuk esei SPM, mesti karang berjela-jela..

erk, komen ke laut..

aQu Mad said...

tongkat moto aku terpaksa dipotong ..sebab moto aku rendah hehe

miranadia said...


tongkat moto la yang buat moto lagi tua dari kereta

Wadi AR said...

aku takde tongkat motor so, tak tau nak cite apa

bukankosong said...

@Päk Läng haha, over sgt tuhh

bukankosong said...

@Rapunzeel Cikilolo a ar, lar

hehe

bukankosong said...

@Payeh Kuced well, kalau ada idea, jd jerr

bukankosong said...

@aQu Mad so? tongkat pakai pe tuh mad

bukankosong said...

@miranadia ofkos! haha

bukankosong said...

@Wadi AR nih kes ada kreta je nih ye