Tuesday, December 18, 2012

let it go



kadang kita kena biar takdir itu berjalan sendiri tanpa dihalang

atau mungkin membiarkan nature itu berlaku seperti kebiasaan



pening kadang memikir masalah

kesimpulannya kadang just ' let it go '



andai ada rezeki lagi, adala


15 comment(s):

eszyamin said...

tengah baca buku law of attraction..

bagaimana nk tarik aura positif dlm hidup..

Encik H said...

semalam aku tengok tv, drama melayu. dia ada cakap lebih kurang camni, "mempertikaikan takdir tu sama macam kita tak redha dengan ketentuan Allah".

rasa insaf sekejap. sebab terfikir yg kadang2 aku macam mempertikaikan takdir yg jadi kat atas diri aku..hukhuk

the malay male said...

Redha je la dgn apa yg berlaku

Jurutera & Kalkulator said...

Redha tapi harus berusaha dan dan mengubah bila ada mood semula wahhh..

Syazwan Che Deraman said...

Redha.

apa khabar bro?

aswadz said...

kdg2 benda dah jd. x leh nak wat apa. so let it go.

محمد رازيق said...

biarkan pergi andai itu yang terbaik.

Rapunzeel Cikilolo said...

aku suke kekdah 'let go'

mengurangkan kepeningan yang sedia pening...

bukankosong said...

@eszyamin waaa...

lepas nih ble share tips kat blog

bukankosong said...

@Encik H qada & qadar

ada yg ble ubah dengan usaha dan ada yg mutlak, tidak boleh d'ubah

bukankosong said...

@the malay male tulah

let it go

bukankosong said...

@Syazwan Che Deraman a ah redha, baik aje fren

bukankosong said...

@aswadz tulah...lepaskan aje, past is past

bukankosong said...

@محمد رازيق jika andai itu yg terbaik

bukankosong said...

@Rapunzeel Cikilolo dan mengurangkan stresss