Saturday, July 31, 2010

Salam 1 malam



So? malam nih aku ape cerita ya? tadi pah balik keje terus terjelepok tidur walau laptop n tenet on je..mcm biasa rr..hu..hu..

So rini xde yg menarik pn, byk fokus hal keje je...esok pun bz gak ngn morning assembly suma(kena jadi MC agi...) last minute MC ya..maleh nk sentuh byk hal perhimpunan bulanan warga JUSCO nih, xde yg menarik pn.

Hu..hu..beberapa minute agi kita akan melangkah ke bulan 8/August, bulan kemerdekaan negara katanya...kih.kih...plus seminggu pahtu kita akan menyambut RAMADHAN Al-Mubarak bulan istimewa...berpuasala kita ya, berpuasa dari lapar dan dahaga serta dr perkara2 yg tak baik.

So? pe persediaan untuk puasa yg bakal tiba? sama je kot mcm tahun2 sebelumnya, cuma time sahur mcm ana ye? dh rr aku nih jenis kaki malas masak...nmpak gaya pagi2 bgn kena gi merayap cari mkn kat luar la ya...hu..hu.Gitula gamaknya ya..




Sebenarnya bulan JULAI nih adalah bulan agak murung bagi aku, agak banyak masalah, masalah aku dan masalah yang menimpa member2 baik aku.Hu..hu..kadang kelakar gak bila ingat, namun itu suma dh pn lepas, masa dh membuktikan ia telah menyembuhkan kita dan belajarlah ya dari yg lepas tu.

Life goes on..dan aku harus berani untuk meniti hari2 mendatang...ketabahan adalah segalanya..aku harap begitu juga buat rakan2 ku.

Yang seronoknya kat blog nih...kita boleh luahkan segalanya..mcm diari...quiet release sejak blog nih muncul dalam hidup aku...masa pn terisi...hu..hu..

Ok rr suma setakat nih je ye...bye...

2 comment(s):

MR. SYAH said...

xsbr tggu bulan puasa.. heheh..

Sofi Zainuddin said...

selamat hari raya!

wah .. tiba2 kan .. hiks