Saturday, May 7, 2011

BZ



Segala-galanya BZ...

Hempas pulas aku wat keje, mcm-mcm...kejar sana kejar sini

Seronok tp cuak gak...hu..hu..patutnya aku dah kena lelapkan mata nih sbb esok nak bangun awal tp gigih gak nak coret sst kat sini. Tak mahu BUKANKOSONG nih terabai.

Lately aku mula jarang share apa-apa aje info kat sini.Manyak pasal diri sendiri je, maklumla mood aku nih tgh macam-macam.

Satu-satu aku cuba selesaikan tugasan dan dugaan yg aku cuak2 tu. Harap yg terbaik aku bole buat ekk...

Saat nih byk fokus tang keje, diri sendiri pun mcm terabai, tp aku tetap bersyukur sekurangnya hati aku telah dipunyai... :P

Kesimpulan mmg aku BZ dan terkejar sana terkejar sini lately.Gambate 4 me! Hope my dream come true.


4 comment(s):

CintaZulaikha said...

caiyok2..

::FAIZ FARISH:: said...

btl kata cinta

NAZRUL AZAT said...

xpe2 take ur time dude :-)

Joey said...

lalalalala..

lagu(sila buat melodi sendiri..hihihi)dalam hati berbunga riang..hahaha

p/s Ini I memang x tau siapa :P