Thursday, May 19, 2011

Sekali CT dtg betul!



2 hari lepas br mengidam Ct dtg kat diari AF tmpat aku, sekali betul da dia dtg semalam, sygnya tak smpat nak ambik gambar sbb mcm biasala ramai sgt owgnya yg nak bergambar nak menempel tepi CT, aku plak masa tu ngah keje. Tak mau rr bersungguh sgt...

Tp mcm ramai tak tau...sbb CT mmg d'dtgkan secara rahsia.


Buat semua selamat gi keje lah ye, sbb aku pun dah mula nak gerak nih.Walau kat luar tu mendung c,kit tp hari tetap cantik dan damai.


Esok plak cuti, bertambah lagi keriangan aku.Mahu rest lagi!

4 comment(s):

::FAIZ FARISH:: said...

wah, aku kan teringin sgt tgk dia life... nak tgk kecantikan dia...

achik ezam said...

mana gambarnya!!!!!!!!

hehehe..

berdiri sebelah siti itu ari menggeletar satu badan....

huhuhu

http://bukankosong.blogspot.com/ said...

Faiz: cantikkk bangattt...

Ezam: sah2 la dia dtg lawat adik dia,,, nk gambar? ada je...dlm memori aku nihhh :P

encikReza said...

pasai aper x tepek gambar wei?