Sunday, May 22, 2011

Kopi dan Kisah Hati



Aku kalau lepak kat kedai, mostly kalau order air mesti mintak KOPI O SUAM atau KOPI AIS, si dia dan kawan-kawan mesti tegur...''Weh! Ko minum air owg tua laa...''.


Aku senggeh je, actually motip aku order air tu sbb aku nak berjaga malam specially kalau esoknya aku cuti. So malam bole bergelak ketawa on9 dengan bangganya.Walau asyik FB,Blog,YouTube dan chat je.

Biasala aku.Umur tua tp tetap nak wat keje owg muda.Tua kah aku? So sesuaila order air owg tua tu ye.

Lupakan akan hal tu. Nak bagitau korang,skrg nih aku terminat ngn lagu nih ''KISAH HATI~ by Alyah''.

Lagu nih memula aku dgr masa aku bercuti kat Serawak,Kuching ritu. Ingat nak balik download cari lagu nih,sekali terlupa lak.

Tetiba aku terbaca blog EZAM, dia ada selit lagu nih dlm entry dia, terus aku download ngn bangganya.Sedap bangat bila byk kali dengar.Walau lagu nih pasal lagu cinta yg tak kesampaian, tp aku spt terlupa ngn motif lagu nih.

Melodinya yg mendayu tu buat perasaan aku jd 1000 satu macam. Aku suka tp at the same time aku sedih wei...

Byk perkara terlintas kat otak dan perasaan aku nih...specially tentang CINTA. Malas aku nak ulas topik nih byk kali. Tp apa yg aku ada hari ini,aku amat mensyukurinya.






*Fyi...aku dah dgr lagu nih berpuluh-puluh kali.Cian kat Alyah...jenuh dia nak nyanyi sepanjang masa utk aku,sbb aku suka repeat.

2 comment(s):

Unknown said...

serius video klip dia best.lagu dia syok =) ada sape nama pelakon nur kasih tuh

achik ezam said...

kisah hidupku....


katanya~