Thursday, May 19, 2011

Lawak Innerwear



Pengalaman lawak dari mmber aku...aku tumpang siar kat sini ~



Customer: Dik, mcm mana nk tau size?
Aku: Oh, kalo yg huruf tu saiz cup. Kalo yg no tu ukur lilit
Customer: Ok, cmtu, kalo cup A paling besar la kn?
Aku: Tak, A paling kecik
Customer: Oh... Maknanya kecik je la aku nyer ni...


~ Kenangan aku kt Innerwear dept. Sampai skang aku xtau apa respon yg patut aku balas balik bila customer ckp cmni...


4 comment(s):

delarocha said...

huhuhu

barang sendiri pun tak tau saiz ka??

encikReza said...

ni lawak dlm hujan namanya bro..

::FAIZ FARISH:: said...

tak faham...

http://bukankosong.blogspot.com/ said...

delarocha: tepat sekali,owg tu mmg tak tau saiz sendiri

reza:lawak dlm ujan?

Faiz: apa yg ko tak paham? lawak nih? bacala bebetul, nnti ko paham...