Friday, May 27, 2011

Orang kata kalau tak cuba tak tau kan?



Cepatnyer masa berlalu...kdg2 tak sedar dan kdg2 tak menyempat.

Wah takutnya kadang2...

Sbb byk lagi yg belum dicapai, ruginya kita kalau membiarkan ia begitu. Kadang-kadang planning tak guna kalau tak dilaksanakan.Sia-sia aje. Ada satu misi aku tu smpai skrg tak juga aku buat.Aku takut apa pun aku tak tau. Orang kata kalau tak cuba tak tau kan?

Apapun, hidup kita, badan kita, perasaan kita, maka kitalah yg kena laksanakan. Suka ke tak suka ke buatla diri oi...ia penting,sgt penting utk kehidupan sendiri gak.

Sampai bila nak mcm nih.

Sekadar menolog dalaman di hari Jumaat yg tak sengaja tercoret kat sini.




Hurrrmmmm...

6 comment(s):

achik ezam said...

tu gurren eh????

delarocha said...

biar gagal mencuba drpd gagal tanpa melakukan apa2

Joey said...

cuba lah.

x salah mencuba. but becareful.

[sutera kasih] said...

belum cuba belum tahu hasilnya..lebih baik mencuba drpd tak mencuba :)

http://bukankosong.blogspot.com/ said...

Hu..hu..korang jgn salah paham,ini bukan akan hal kekasih hati...pasal menda lain lol...

yuszeanayunus said...

yang penting kita tau apa yg kita buat n kita hepy..ok la yg penting hepi..hehehe miss plak tgk pic ni..