Friday, July 22, 2011

Air syaitan




Aritu gi pantai, terjumpa nih.

Eeeeiiii...najis! Dahla pencemaran telah berlaku sbb mereka2 tuh buang merata.

3 bijik botol ini pernah ada orang Melayu yg meneguknya,rasanya mereka beragama Islam...then bila ditanya nape mereka minum air syaitan nih?

"Entahla...lama dahla aku minum menda nih,lagipun suka2 je,bukan selalu. "

Owg tak pandang serong ke aku tanya,sbb mereka nih Islam kan...

"Pandang serong ajela...lagipun kubur masing2 kan, mereka tak perlu risau''

Aku mengeluh je dengar, malas nak berbalas pantun agi. Hati mereka dah gelap...kang tak pasal2 aku dapat penumbuk bila ditanya lebih2.

Tapi kan mereka tu bwk nama Islam dan nama Melayu, tak pasal2 nila setitik rosak susu sebelanga.




3 comment(s):

CintaZulaikha said...

jawapan mmg tak leh blah. cam da tak hengat langit tu tinggi ke rendah..

::FAIZ FARISH:: said...

mintak dijauhkan

flyz said...

Ika: biasaler,bila air syaitan tu menguasai diri

Faiz:hati2...nak enjoy pun jgn over kan?