Thursday, July 21, 2011

promo




Macam mana korang promo blog korang?

Blogwalking?

Gengblogger?

Pin kat website tertentu?

kat FB? ( no way!!) member tempat keje berlambak kat situ,aku tak nak mereka tau.Tak mau mereka mengutuk bila menyinggah dan berjumpa.Ko bukan tak tau...mereka sgt laser

Teman2 seperBLOG yg tau tu bg sikit tips,kawe budak br belajar...




*Motif aku mintak tips? Tak mau femes, cuma ingin dikenali.... :P


5 comment(s):

achik ezam said...

tulis dari hati.ditambah kreativiti.inshaalah ramai yg jatuh chenta nanti.

nizamsani said...

dengan bersahabat.

Joey said...

yeah. rajin menulis.

your writing skill kena polish up. gi tengok blog popular cam ner. Contoh : HZ,MY,HR.

selalu blogwalking kat blog gadis-gadisan. dorang memang rajin balas balik. x caya ko tengok contoh blog yang di beri di atas.

Good luck. hihihi

p/s malas nak promosi blog sendiri.

perondajaketbiru74 said...

hehe kena pakai bro fb,twitter semua tu slh satu promo terbaik peduli apa org nak kata apa pun yg ptg kita hepi bro...

flyz said...

Thnks guys utk tips