Thursday, July 21, 2011

Jusco ku


Sewonok gak keje JUSCO nih...


Semua depan mata, ko nak apa? Cakap je?


Cuma kena ada duit jela...xde duit melopong gak tgk.Curi jgn ok...itu tak halal namanya.I tak main menda2 curi nih...tak mau masuk neraka...wah!


Maksud aku kat sini adalah SENANG, ko tak payah planning nak singgah market,watson,kedai runcit ke ape ke? Semua dah ada depan mata.Cuma ko pilih dan beli.Masa pun tak terbuang.Lepas keje tu terus balik umah dan berehat.


Semua ada spt alat personal care, baju,perabot,Tv,mesin basuh n whtever...


Selalunya lepas keje,aku suka shopping sikit2,ujung bulanla selalunya byk.Rebate beli brg pun dpt bila pakai ID sendiri,diskaun pun...


Sbb tu tak penah risau cukup brg/keperluan umah ke tak...silap aribulan bole dapat brg harga runtuh, itu special brg je kalau brg tu packaging rosak ke ape.



*Antara kelebihan keje company retail...

8 comment(s):

::FAIZ:: said...

hebat

Joey said...

hahahaha, aku pun suka jusco sebab dekat rumah!! senang nak shopping

pas tu queue x panjang. kalau gi carefour wangsa maju, mesti panjang gilerrrr.

p/s ada hari tu cashier laki kat tempat jual roti tu kasar. Dia marah aku sebab x beratur. Pastu dah x nak beli roti kalau nampak budak tu.
- Aduan dari pelanggan jusco. Hiks.

bukankosong said...

Faiz: hebat ker?

Joey: tu la sape suruh tak beratur?sape nama cashier tu? mcm mana nguper nyer? cashier lelaki tak ramai,suma aku kenal...

Joey said...

hello, aku masa tu kat kaunter roti. dah memang aku kat situ. xkan nak beratur plak, aku dtg dulu. Masa tu kaunter x ramai (aku jer kot), bila aku pegi jer, lepas dah ambik roti and letak kat kaunter nak bayar, tetiba ramai orang.

terus dia marah2 suruh beratur, padahal aku dah letak roti kat kaunter, takkanlah aku kena baris lagi kan.

kejadian dah lama. tahun lepas kot.

p/s cashier tu jaga kaunter roti. dan dia gemok!! Selalu orang gemok baik tau, ni la salah satu orang gemok yang perangai x best.

Joey said...

lupa nak tambah. dia suruh aku berbaris tu dengan nada yang ANNOYING.

kalau mesra, aku pun x kisah.

bukankosong said...

hu..hu..kalau yg gemuk aku dh tau sape

dia tu special sikit,tak makan saman plus mcm lmbat pick up sikit

even tegur atau ajar berapa kali pun tetap sama

sorry fren, agak sukar nak bentuk dia

namun masalah anda sy dengari... :P

Joey said...

kan, sib baik kenal dengan manager jusco neh..opsss

banyak ni nak buat aduan..hihihi

tp mostly pasal cashier la.

bukankosong said...

saje je kan

aku bukan manager la