Saturday, July 2, 2011

Kaktus seteres dan mati bunuh diri






Ha..ha..tajuk xleh blah...


Kaktus aku mati agi beb, aku dah agak dah kalau letak dlm bilik mesti mati punyer. Kesian dia seteres dan terus mati bunuh diri.


Sebab ada lima pokok kaktus dan pokok renek macam nih sblm nih pun mati.


Pencahayaan aku rasa dah ok, cuma tak taulah mana kurangnyer...air tak cukup kot? Tp aku rasa adalah siram gak...kata kaktus simpan air kan?...sentap...


Oh ya...aku ada balik kg 4 hari, dia kecik ati kot, kata aku tak bg dia minum terus...maka merajuk,bunuh diri lalu mati.Cian dia...aku xleh selamatkan dah...


Pokok besar 1 agi je idup...Yang nih mmg raja air, ada air ada tanah,campak mcm ana pun bole idup.


Selamat tinggal wahai kaktus kecikku...seri bilik telah ilang sikit tanpa ko...sob...sob...

6 comment(s):

::FAIZ FARISH:: said...

udara kat bilik ko tak bagus... tu yg mati tu... hehehe

http://bukankosong.blogspot.com/ said...

ada ker?

Bagus je...aku sihat walafiat agi...hu..hu..

Syakir Rahman said...

kaktus kene berada di suhu yg panas la weyh...kalo jemur tgah panas bru hidup :)

CintaZulaikha said...

awat jd cenggitu, kehkehkeh

Azam Shah said...

al-fatihah.... moga rohnya aman di sana.

flyz said...

Syakir: lawo apa kat bilik...tula pendek jangka hayatnyer

Ika: dh jadi pun :p

Azam: aminnnn....hu..hu..