Friday, July 8, 2011

Hargai keamanan Malaysia



Wisau den ngn NEGARAKU Malaysia skrg, tengah elok2 aman damai ada plak yg nak wat onar...kira okla takde perang segala. Jgn duk cetuskan menda yg tak patut dicetuskan.


Aku tak mau komen lebih...hal2 politik nih aku tak reti, umur je cam tua tp bab2 ilmiah politik mmg aku tak ambik port.Ko jgn paksa aku suruh pahami hal nih mmg aku tak mau.


Bg aku perselisihan paham kecil, ketidak adilan kecil tu mmg wujud lah kat negara kita nih sejak azali agi.Cuma jgn duk kacola keamanan yg ada nih...elok2 tenang nak buat rusuh plak...jadi mangsanya owg tak bersalah.


Jem sana sini, tempat sepatutnya xde polis tetiber ada.Tempat xde jem,jem plak dia, owg KL skrg mcm dikepung sana sini, siap ada dengar mak ayah pesan kat anak2 baik duk umah je, bunyi mcm negara nih nak berperang main bom segala plak...wisau...


Then tengok gambar kat atas...td Jusco cue je memanjang, may be owg beli brg keperluan siap2 dan awal2, esok mereka mau relaks nak duk umah je, takut nak kuar ke sana kemari.Maybe a few plan dan dicancelkan gamaknya.


Nasib baik aku keje kat Keramat nih je...xdela nak masuk bandar KL.Kalau tak jenuh beb...


Aduyai...tulunla jaga keamanan yg ada nih,jgn dikeruhkan lagi.Elok2 aman jadi menda bukan2 lak.Sebab nila setitik rosak plak susu putih bersih nih sebelanga.

5 comment(s):

delarocha said...

ada panic buy ke kat JJ?
takut daruratttt

flyz said...

Delarocha: mungkin kot..semacam ramai je

wanadotnet said...

banyak sejarah nabi dan para sahabat ni mati dgn jalan jihad...kita hamba biasa ni mati atas katil tilam empuk sedap agak-agak boleh masuk syurga dgn senang dak ?

::FAIZ FARISH:: said...

saya suka keamanan... blh jenjalan ngan happy

flyz said...

wanadotnet:betul...tp nabi dan para sahabat pun mencintai keamanan...

Faiz: kannnn...