Monday, July 4, 2011

Kisah Ahad dan durian


Setelah siang tadi bersusah payah menjejaki jalan ke BROGA, jumpa gak akhirnya.On planning dan mencarinya sesenang 123. Harap 12hb nanti suma appy2 ke sana.


Then kitaowg survey jalan ke air terjun berdekatan...jumpa juga, hanya 14km je dari situ. Otw tu kami singgah beli durian, surprisely...aku paling byk mkn sehingga malam ini aku asyik kekenyangan dan sendawa bau durian je.


Tadi lepas usha jalan ke Broga, kami singgah plak utk karoaks kat danau...hu..hu..dalam bilik tu pun tetap berbau durian bila masing2 sendawa smbil menyanyi.


Balik umah terus kepenatan, lepas maghrib je aku terus lena sehinggala kul 9.30pm...terbangun pun sbb perut memulas minta dibuang isinya.Cup bon yg En Ab my boss belanja sgt buat perut aku over limit lak....flavour vanilla asalnya best, tp bila terminum byk sgt, lain mcm plak jadinya. Melaburlah aku td ala2 kena cirit birit.


Next adalah sesi melayan Korean series kat youtube...mak aih syahdu sungguh Ost dan lagu2 team Kpop nih, sedap dan terbuai kawe jauh ke negeri cinta entah mana tah.


Hu..hu..


Esok upgrading Test for Jusco team...hope uolzz succes, aku plak masih tak ready utk my turn 6hb nnti. Not in mood utk membaca lagi. Last minute preparation kot...baru melekat.


Lama tak menulis pjg mcm nih, jrg gak aku coret perihal idup aku mcm dulu.Byk entry yg cuma berkisar akan hal yg terlintas kat sarang otak je. Pepun harap ada yg sudi mendengar dan membaca.

2 comment(s):

Azam Shah said...

duriaaaaaaaaaaaaan!

bukankosong said...

tu la zam, aku paling byk mknnn