Thursday, July 28, 2011

bola kekwat


Mereka telah mencuba yg terbaik, tp apakan daya nasib tak menyebelahi

Usah dimarah dan dikutuk mereka, tertekannya mereka lebih dari yg kita tau...

Aku cakap kat seowg mmber aku nih...yg ko emo nih nape? Diaowg dh buat yg terbaik, baik ko gi main je sendiri, baru ko tau susah payahnya mereka main utk menang,jaga maruah negara.

aaahhh...dah keje mereka kata mmber aku!Keje mereka adalah main utk menang!So mainlah betul2!

Kekwat giler mamat nih, mcm bagus sgt dia tuh! Hak tuih!



2 comment(s):

EDANMAYA said...

setuju. they all dah buat yang terbaik. kan?

flyz said...

a ah...but no luck