Monday, July 25, 2011

Si pari-pari dan si para-para





Ada satu situasi, ni cerita benar yer kawan2...


Situasi satu: Aku keluar, ternampak seseorang yg aku gelar si para-para tengah sembang on call. Si para-para nih single mingle.

Situasi dua: Sebelum nak sampai kat moto aku, semasa menuruni tangga, aku juga ternampak seseorang yg aku gelarnya si pari-pari yg juga tengah on call, sgt rancak dan sgt mesra. Si pari-pari nih adalah milik orang AKA bini orang.


Ketiga: Khabar angin telah tersebar bahawa si pari-pari dan si para-para ada affair.



*Berlaku dengan baiknya tadi. Sudah menjadi salah satu asam garam kehidupan skrg,menakutkan!



4 comment(s):

achik ezam said...

selagi takde bukti jangan menuduh.

itu fitnah.



heh :)

bukankosong said...

Ezam, ada buktilahhh...saksi berlambak2 dan aku sendiri melihatnyer

Joey said...

owh ..gossip!

likey...hahahaha

bukankosong said...

dah tau dah joey

ko memang! :p