Tuesday, July 5, 2011

Rahsia



Rahsia...

Ada rahsia kecil dan rahsia besar...jua yg penting atau biasa2 je. Ataupun juga yg baik atau yg jahat.

Hanya melibatkan diri sendiri ataupun owg lain.

Selalunya suami/isteri,GF/BF atau best fren je yg tau...itu pun sedikit dirahsiakan. Kadang2 seteres menyimpan rahsia sorang2, kadang bila dikongsi rasa release sbb kita bole membincangkannya. Takkan nak menolog ngn diri sendiri je ye, rasa tak terluah nanti, tak pueh hati dan xde idea baru yg boleh ditokok tambah.

Dengan rahsia ini bole memberi dosa juga, sbb konpirm sesi umpat mengumpat akan berlaku.

Apepun, ini kehidupan, perihal rahsia tetap ada.Even perjalanan kat depan sana masih lagi misteri...kalau dah tau awal2 itu bukan rahsia plak namanya. Itu persoalan yg bocor...






* Rahsia tentang diri sendiri...ada certain2 disimpan baik dalam lipatan hati tanpa ada sesiapa yg tau, dibawa ke mati mungkin...


5 comment(s):

LURZAN TAZA LIMAJ said...

aku byk simpan rahsia org, tp org lain x reti nk simpan rahsia aku,camno? huhuuu

syabab said...

samelah...aku pn suke simpn rahsia tp kekdg bile kite uji r lu org len tuk simpn rahsia kite akhirnyer die lepaskn gk...huhu sush tul nk cr org yg betul2 bole cye...

intan.maisarah said...

aku byk simpan rahsia seorang diri

Joey said...

some secret are mean to be kept, dont they?

p/s aku pun tau sikit2 jerla rahsia kau. Tak banyak yer. :)

bukankosong said...

Zat: adabla tu, so kena pandai cr kawan

Eman: best fren bole kot

Intan: ada certain bole rr...ada certain kena bgtau gak

Joey:hu..hu..anggapla bonus utk ko...