Monday, June 20, 2011

Diari semalam



Lama tak pegi uptown...uptown Danau kota

Pergi dgn niat nak cuci mata, cuci duit, cuci segalanya lahhh... :P

Then beli sehelai jersi...murah aje.

Thnks kawan-kawan yg temankan, sebelum tu kami main bowling, karoaks dan gosip2 kat kedai mamak. Walau kat mamak ni dh terbukti suma mahal dan cara pengiraan si mamak2 kira makanan diragui tp tetap nak gak lepak kt c,tu.

Balik dlm 12.30am...ngn sleepy2 chumil, cian mmber yg penat since 10am(mereka dh kuar sebelum tu), manakala aku yg penat bekerja rini. Mereka cuti dan aku tidak.

Sekian diari semalam...




* Di sini dinyatakan, bahawa idup anda akan sunyi jika anda hanya ada diri anda saje. Sesekali hang outla ngn kawan-kawan, sekurangnya perjalanan idup anda tu ada warna2 sikit. At least ada tmpat mengadu, meminta tlg, berkongsi dan bergelak ketawa...idup dan masa pun terisi.



Walau bukan lama...sewonok tetap ada.


7 comment(s):

::FAIZ FARISH:: said...

kekadang aku kuar gak ngan kawan2... tp tak slalu

encikReza said...

wei bRO
aku g danau kota malam minggu laa
mmg xder luck nk jumpa..

http://bukankosong.blogspot.com/ said...

Faiz: mmg rr...dh masing2 keje, belajar kan

Reza: udahla ko...berzaman cakap nak jmpa...hu..hu..

eman said...

wahh..windu bagai nk g agi danau... lame dh xpi..member lak sknk sume bz je...huhu..tul kate bro kene ade teman br r life is colorful..btw long time xbw kt sini... soe...hehe... suke g danau tgk chinchiwa(tul ke dok nme haiwan ni)...hehe

luddin said...

setuju...kawan atau sahabat penting dlm kehidupan...someone to rely on or shoulder to cry on....

http://bukankosong.blogspot.com/ said...

Aman: thks singgah...sesekali bule rr pegi,kalau tak kopak je duit nnti.

Iuddin: benar tu...merekalah penyeri idup selain owg terdekat.

Joey said...

erm.. dah biasa x lepak..

bila nak lepak cam rasa segan dan awkward ...