Friday, June 17, 2011

Kaya pun sengsara



Aduyai...

Kaya pun sengsara ye, ingat ke dgn kaya nih hati senang bole wat mcm2... Tp hakikatnya dusss!!!

Ingatkn pulak miskin nih susah mcm2, yala xde duit kan.

Namun hakikatnya pucuk pangkal adalah diri kita.wasatiah jela...

Jgn sesali dgn apa yg kita ada,teruskan perjuangan idup ngn berhemah dahla, bersyukur je ngn apa yg ada.

Tak kaya harta xpe, tp kaya budi bahasa dan imannya, itu memadai. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

5 comment(s):

::FAIZ FARISH:: said...

kaye sesikit je.. yg pntg blh beli memacam.. hehehe aku le tu. hihi

CintaZulaikha said...

klu da cukup keperluan dan kehendak tu kira ok lah...takmo berlebey2..

Asrul "iLham" Sany said...

aku kaya ngan senyuman je...muahahhaa

;D

Mohd Yusuf said...

kaya atau miskin, semuanya ada ujian dari Allah...

http://bukankosong.blogspot.com/ said...

Faiz: tu lar...hargai pe yg ada ye

Ika: bersederhana aje

Asrul: tu yg mahal tu

Yusuf: tul tu...