Monday, June 6, 2011

Pilihan yg terpaksa



Penah lalui dlm idup tak kalau anda terpaksa melakukan sesuatu sbb ianya perlu dan terpaksa dilakukan?


Suka atau tidak, kena gak buat sbb dah memang kena buat, kalau tak buat hancusss la ko atau berada la ko kat tahap macam tu selamanya...


Hidup mmg byk pilihan tp kadang-kadang sst pilihan tu tetap terpaksa kena ambik gak.


Hurrrmmm...buat jela ye, buat yg terbaik walau terpaksa.

5 comment(s):

::FAIZ FARISH:: said...

tak selalu yg kita nak akan dpt kan?

Joey said...

pernah!!!

dan susah kan nak memilih yang kita suka, unless kita punya asas yang cukup kuat mencengkam tanah.

matila merapu LoL

delarocha said...

apabila pilihan yang ada kelihatannya seperti bukan pilihan.

huhuhu

hidup mmg sentiasa ada risiko

http://bukankosong.blogspot.com/ said...

Faiz: yup...nama pun kehidupan...pasrah..

Joey: dun wurry...aku paham maksud ko :p

Delarocha: sgt suka ngn ungkapan en dela...

tul tu...kehidupan yg penuh ngn mcm2

encikReza said...

this is what we call life!