Monday, June 13, 2011

Manusia

Kadang2 lebih senang uruskan brg yg tak bernyawa berbanding manusia yg mcm- mcm perangai nih.

Masing2 tau nk puaskan nafsu sendiri je,selfish...

Busan kdg2 aku,ubat yg terbaik adalah wat bodo je.Lantak korangla...

Esok2 sape yg susah, korang gak. Jgn asyik nk tunding jari je! Cubala belajar bersatu sikit!

5 comment(s):

CintaZulaikha said...

mmg dasar manusia

::FAIZ FARISH:: said...

sabo je lah

Hans said...

sebab manusia nih benda hidup yang bergerak dan ada akal
tu sebab susah nak kawal tu
sabar dan banyak2 berdoa agar segala2nya dipermudahkan Allah
insyaallah
:-)

Juvana Episod 8

Asrul "iLham" Sany said...

biase le...

lone ranger lagi baek

;D

http://bukankosong.blogspot.com/ said...

Ika: tula..nasib baik aku pun manusia gak

Faiz: kesabaran masih ada,dun wurry

Hans: amin...moga2 begitulah

Asrul: mmgla...tp sunyi beb...tak syokkk