Wednesday, June 22, 2011

Pengalaman termasuk ke toilet pompuan



Penah ada satu kali tu,actually aku tak penah bgtau sesiapa pun pengalaman nih sehinggalah rini...rasanya kira2 6 tahun dulu kot kejadiannya.


Nak kata nih pengalaman lawak bole gak, cuak dan pahit pun boleh tahan gak.Cuma nasib baik tak kantoi je ye.


Nak dijadikan cerita masa 1st year kat Uitm S.Alam, masa nih aku ada kelas kat Bangunan Sultan Abdul Aziz yg tinggi tu. Time rehat kot kalau tak silap...masa nih urgent nak pakai toilet. So aku bergegas ke sana.


Disebabkan tak tau toilet lelaki mana satu sbb signage dah hilang maka dengan confidentnya aku masuk je toilet depan mata sbb tak tahan nak buang air besar kata ko.


Masa dengan senang hati ketika melabur saham, tetiber terdengar suara gadis2 sedang guna toilet. Sah!!! memang aku silap masuk toilet nih...merah padam muka aku tetiber...dahla masa tu tgh melabur lak tu.


Aku mula cuak, risau plak...kan jadi isu plak kang, nnti dituduh skodeng toilet pompuan, aku dah takut giler masa tu.Yala mana berani aku nak wat cam tu,cuma tak sengaja tersalah toilet je.


So as a countermeasure, aku diamkan diri je. Teruskan plan melabur tu...para gadis pun mula nak kuar, riuh rendah tadi dah hilang.Sekarang mission aku adalah tunggu toilet nih clear je,xde owg. Then lekas2 kuar...


Syukur, pah line clear...after cuci segala...aku kuar ngn cepat-cepat tanpa toleh ke belakang lagi. Yang penting adalah harapan takde owg melihat.


Syukur nasib baik tak kantoi...mak aih sgt cuak, bila terasa kiri kanan toilet diguna tadi, siap mereka flush segala...bayangkan kalau mereka tau, toilet yg tgh tu lelaki yg tengah guna. Masa nih aku innocent agi, takdela terpikir nak wat menda yg bukan2 ke ape.


Fuhhhh...pengalaman tul, maklumlah 1st year kan.Tak maula ada sebarang pertuduhan tak enak lak, sbb aku bukan sengaja pun termasuk ke toilet pompuan...nmpaknya kaedah mendiamkan diri dan cepat2 keluar bila line clear adalah tepat. Hu..hu..


Bila pikir balik...aku tersenyum sendirian...

5 comment(s):

Anonymous said...

wakakakaa..gila syok......nasib x kantoi...

CintaZulaikha said...

hukhukhuk....serius klakar + kesian

me_nazri said...

tak tau nak kate but that haha.. :) lawak la

Ryan Ervan said...

hahaha~ aiseyman.. lawak2!!

http://bukankosong.blogspot.com/ said...

He..he..pengalaman xleh jual beli katanyer