Wednesday, June 15, 2011

Motif aku

Aku dah buang shoutbox...kotak kecik utk sembang-sembang tu.Yg duk sebelah kanan blog aku sebelum nih tu.


Motifnya...adeler, bukan mengada yer...


Nak komen masih bule agi...kat entry komen tu...nak berkenalan kat situ pun bole.Ha..ha..


Btw...ramai blogger aku perasan wat entry 'wordless wednesday' yg letak gambar aje tu.Aku spt tak tau...nampak sangat spt tak mengikuti perkembangan dunia blog ye.

4 comment(s):

Joey said...

patutnya gambar kat bawah tiket wayang ni ko letak kat sini...tu namanya wordless wednesday :)

::FAIZ FARISH:: said...

skang musim WW

CintaZulaikha said...

saya pon WW juga arini...

http://bukankosong.blogspot.com/ said...

korang tak tau menau lagi...ni baru tauuu... he..he..