Thursday, June 9, 2011

Karoake

Satu hobi utk semua owg....

Walau suara cam haram,ala2 mcm aku nih.Tp hari2 asah mcm sedap plak,hu..hu

Owg kata suara sedap dtg dr perut,menyanyi pun tak lelah.

Nk kaya cepat zaman skrg suara sedap ngn pakej lawa,hensem muka mesti kaya cepat.

Hu..hu..

Tp apepun karoake tetap menyanyi underground je,klau dah tau suara tak sedap baik tak yah gi apa2 pertandingan.

Buat malu,siap msk segmen suara hampeh utk rancangan tu.

Lainla ko muka jenis tak tau malu dan nk glamer ngn cara memalukan.

Karoake hnya sekadar hobi je,yg dgr suara sumbang mahram ko adalah kwn2 ko je.he..he

Trimala entry xde motip mlm nih...

7 comment(s):

Azmer Lias said...

wlaupun suara ke laut,
yg pnting kalo karok dpt lepaskn tension..hehe

Asrul "iLham" Sany said...

karok suara tak best r lawak...

sore best baek masuk american idol je

;D

::FAIZ FARISH:: said...

aku suka karaoke...

http://bukankosong.blogspot.com/ said...

suara ke laut ke laut la...yg penting apy ye

Joey said...

jom test suara ke laut...siapa yang paling ke laut skali..hihihi

http://bukankosong.blogspot.com/ said...

joey: jum jum...

ChipCoklat said...

hehehee.. ade gak chip try karok..last2..mmbr gelak.. tanye apsl gelak.. diorg kate nak muntah dgr suare chip.. dem..!

p/s:Ade tu suare x sdp, tp sbb muka ensem diorg kate suare sedap..dem!
www.blogchips.com