Tuesday, April 26, 2011

10 perkara kalau lelaki cakap





1. Kalau lelaki kata: oklah wak, kita sembang lain kali yek

Maknanya: memang kami bz pon.takde nk kias ape-ape.



2. Kalau lelaki kata: tak pe, saya tak kisah.

Maknanya: memang kami tak kesah pon sebenarnye.takde nk perli or sinis-sinis.



3. Kalau lelaki kata: kita kawan aje lah ekk..saya memang suka kat awak tapi saya suka sebagai kawan je.

Maknanya: sebab lame sgt bkawan.dah tbiase.so,x leh nk develope feeling more than a friend.takde sbb laen.mase nak dulu,korg yg jual mahal sape suruh kan.sori la ea.



4. Kalau lelaki kata: eh....u call ekk?sori.ttdo td.

Maknanya: ye,memang kami tdo pon.



5. Kalau lelaki kata: lain kali je la kita keluar, i bz la sekarang ni...nanti i free i call u, kay?

Maknanya: kami ade byk keje yang tertangguh.tolong la pham.jgn la pk -ve sgt.ape pon yg kami buat,utk future.



6. Kalau lelaki kata: i sebenarnya tak la memilih sangat.

Maknanya: mmg kami tak memilih pon.kami pilih perempuan yg sedap mate kami memandang je.x semestinye kene lawa.



7. Kalau lelaki kata:i tak kisah penampilan u macamana pun.

Maknanya: jangan la mekap sgt doe.pnat nau tggu.



8. Kalau lelaki kata: lain kali kita keluar lagi ekk? i kena balik cepat la...ada hal..

Maknanya: memang lepas ni aku nk lg keluar ngan kau.



9. Kalau lelaki kata: saya suka perempuan yg mcm ni...mcm tu..bla...bla. ..bla..

Maknanya: saya tipu je.saya tak kesah pon.lelaki tak detail nk pilih ape2 pon.saje nk bg awak mrajok.sbb awak somel ble mrajok.kihkihkih



10. Kalau lelaki kata:u keje kat mana? as what?

Maknanya:mintak-mintak la keje biase2 je.kalau keje besau.taste pon besau gak.hantaran besau.demand musti tggi pnye.nk jage standard la kate kan.





*Punye la senang nk pham ayat lelaki.direct je kan.so,jgn pk bukan-bukan ea.


2 comment(s):