Tuesday, April 26, 2011

Tak syok wei!




Aku rasa tak sedap hati, serius!

Entah lol, entah apa yg dirisaukan,aku pun kurang pasti. Aku sgt sgt tak suka bila keadaan nih menjengah, sesekali dalam keenakkan meniti hari kalau menda ini terjadi mmg aku tak gemar.

Ya mana mungkin tiap2 hari ok je,langit cerah,happy, kadang-kadang dugaan juga melanda disertai hujan badai. Tu yg buat aku rasa mmg tak syok. Aku nih jenis pemikir, asyik nak pikir je akan hal masalah tu, last2 nengok menda tu makin besar lak. Tu yg aku tak suka.

Nnti kalau cerita kat sape-sape mesti cakap, ala...jgn duk pikir-pikir sgt. Mmg rr...ok je atau kata lain berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul. So orang yg merasainya yg tau beban nya macam ana.

Mungkin go with the flow je kot. Tgkla nnti apa yg jadi, aku tak mau melatah sgt apatah lagi melayan memikirkan perkara yg bukan-bukan. I m try my best.






* Ini kot gunanya blog, sbg medium luahan, sekurang-kurangnya terluah kan?

10 comment(s):

::FAIZ:: said...

take care

Sofi Zainuddin said...

yup, take care .. be strong k

encikReza said...

doa
dan
terus berdoa
k..

http://www.fredismanjournal.blogspot.com/ said...

thnks kengkawan...

Joey said...

Owh. Congratulations. You finally move on.

P/s i was referring to the backdate post of u :)

achik ezam said...

inshaallah everything gonna be OK!

http://bukankosong.blogspot.com/ said...

Joey: takdenya move on, still same. Apepun tetap happy dan bersyukur ngn tuhan bagi.

Others: thnks guys...

Joey said...

Eh..apsal panjang sgt nick ko ni. Selalu pendek jer..hehehe

http://bukankosong.blogspot.com/ said...

Joey: aku malas nak taip, paste jelah...bila leh jmpa ko beb? dh busan asyik misteri mery je.. :P

Joey said...

Aduh..maseh juga nak berjumpa?? Hehehe...

Aku outstation skrg. Lepas tu aku balik kg sekejap. Lets see lepas tu mcm mana ya.