Tuesday, April 19, 2011

Hidup positiv !!



* Senyum n enjoy!!!

Hari ni ada J.Card Fiesta kat Au2,Jusco. Aku kena keje la,lebih masa sekali, msk kul 12pm-12am...penatnyer.

Nasib baik esok cuti then esoknya plak gi dating ok! Ha..ha...

Aku mahu tinggalkan segala yg sedih sedih tu, hidup tetap kena proceed, teruskan perjuangan tanpa toleh belakang agi. Pahitla gak nak telan tp redha aje sbb ini jela rezeki aku. Dun wurry aku tetap mencuba yg terbaik utk diri.

Tak perlu dendam, nama pun hidup macam roda, kadang di atas dan kadang jua di bawah. Aku percaya suatu hari nanti kalau niat kita ikhlas kita mesti mencapai apa yg kita nak.

Jgn putus asa...

Aku nak enjoy pepuas, nk buat amal byk2, nak apy apy dan nak teroka macam-macam. Caiyok!!!


6 comment(s):

::FAIZ FARISH:: said...

sure ari2 ko tgk Rumah Kaca tu kan?

encikReza said...

bro;
plan nk g, tp b4 tu nk tgk dulu.
Kalau pen0h sgt, aku malas nk g. Kirim blh?

bukankosong said...

Faiz: gamaknya gitula...

Reza: dtg jela...mcm jauh je dr umah ko ye...aku rasa tak ramai owg pun, nama pun tengah bulan, owg xde duit sgt nak berbelanja...

Rozuan Ismail said...

eyh,sape pulak sorg lagi tu ye

Azmer Lias said...

senyom s0kmo =)
hehe

bukankosong said...

Rozuan: best fren aku...

Azmer: yup! senyum sokmo...